Onze club

Op deze site treft u informatie aan over onze gezellige en sportieve hockeyclub. HCZ is opgericht in 1978 en wij zijn de afgelopen jaren sterk gegroeid in leden. Op dit moment hebben wij ongeveer 400 actieve leden. HCZ is vooral een gezellige club, waar het altijd goed toeven is.

Op zaterdag speelt de jeugd met en tegen elkaar. Op zondag is het de beurt aan de senioren en veteranenteams. Door de weeks trainen de teams waar mogelijk 2x in de week. Verder hebben wij binnen HCZ een super leuke trimhockey groep. Zij trainen op donderdagavond en spelen af en toe een wedstrijdje tegen een team uit de regio.

HCZ leunt op haar vrijwilligers, zij zorgen ervoor dat onze club blijft voortbestaan en dat de club de gezellige "doe vereniging" blijft die ze is. Ook nieuwe leden enthousiasmeren wij graag om commissiewerk te gaan doen. Zo zorgen wij met elkaar ervoor dat u en/of uw kind met plezier kan blijven hockeyen bij HCZ