Clubhuis en hockeycomplex dicht wegens verbouwing

LET OP!

Om veiligheidsredenen gaat niet alleen het clubhuis, maar het hele hockeycomplex dicht tijdens de verbouwing. De planning is als volgt:

Sluiting clubhuis  |  Week 49, 2019

In de week van maandag 2 december tot en met vrijdag 6 december 2019 kan er nog wel getraind worden op de velden. Tijdens de trainingen is het toilet, de EHBO-koffer en de AED bereikbaar via de buitendeur naar de kleedkamers. Het clubhuis is dicht.

Sluiting hockeycomplex  |  Week 50, 2019 t/m week 6, 2020

Vanaf zaterdag 7 december 2019 tot en met vrijdag 7 februari is het totale hockeycomplex gesloten voor alle spelers. Het hek blijft dicht. Er is geen toegang tot de velden, de materialen en het clubhuis.

In de winterperiode zal het complex alleen voor een speciaal geplande activiteit open zijn. Dan kun je een kijkje nemen hoe de verbouwing vordert. Hierover later meer informatie.

In samenwerking met de aannemer proberen we de velden zo snel mogelijk weer toegankelijk te krijgen. Mogelijk is dat eerder dan de hierboven genoemde datum, maar houd ook rekening met enige uitloop. Houd de berichtgeving hierover in de 7-klap, de app en op Facebook in de gaten.

Jullie geduld wordt beloond met een mooi nieuw clubhuis! Bedankt voor jullie begrip.

18-11-2024 Nieuws