Update verbouwing clubhuis 01/02/20

Update verbouwing clubhuis HCZ

Op zaterdag 1 februari zet uw bouwreporter dochterlief af voor een hockeywedstrijd in Zeeland. Tijdens het uitladen van kind en bijbehorende keeperstas, zie ik dat het hek openstaat. Bouwers op een zaterdag? Toch maar even kijken. Wat tref ik daar aan? Een interieur in transitie, uitgestald gereedschap, een beatbox met gezellige muziek en twee van onze bouwende bestuurders!

Vanaf een tekening is het lastig om dimensies in te schatten. Voor mij althans wel. Een stap over de nieuwe drempel door de extra brede deur laat zien wat een ongelofelijke klus er al is geklaard. Nieuwe tussenwanden geven aan welke ruimtes gecreëerd zijn. De voorbereidingen voor de toiletten zijn klaar en de indeling van de kleedkamers is heel duidelijk te zien. Op de nieuwe gladde vloer ligt een beschermende folielaag. Er waren 3 vrachtwagens beton nodig om de oude vloer helemaal te bedekken. In het bargedeelte staat een berg isolatiemateriaal klaar om tegen de tussenwanden geplaatst te worden. Wim en Guus zijn aan het werk om de sluitposten die niet meer in de begroting pasten zelf aan te pakken. Met werkkleding en beschermende middelen zijn ze druk doende, zodat de aannemer verder kan met zijn werk.

Word ook gewaardeerd klusser voor onze club!

Er moet nog een heleboel gebeuren dat niet door de aannemer begroot is. Denk aan het terugplaatsen van banken in de kleedkamer, schilderen van kozijnen en sauzen van muren, meubels aanpassen zodat ze in de nieuwe ruimte passen, vliesbehang aanbrengen, zoldertrap maken, nieuwe bar timmeren en schoonmaken voor de opening.

Namens de bouwcommissie doe ik daarom een beroep op leden en hun (handige) familieleden en vrienden. Alle handige handjes zijn heel erg welkom. Doe mee aan dit bijzondere project en meld je aan bij Wim van Broekhoven via [email protected]. Namens de bouwcommissie, het bestuur en alle leden: alvast bedankt!

Tot de volgende update!

Annemarie den Boef