Ophalen boek Jumbo plaatjesactie

21-2 Nieuws Hockeyplaatjesactie HC Zevenbergen op woensdag 4 maart van start bij Jumbo Zevenbergen!

Eindelijk is het dan zo ver. Vanaf woensdag 4 maart ontvangen klanten van Jumbo Zevenbergen bij € 15,-* aan boodschappen een setje met HC Zevenbergen-hockeyplaatjes gratis. Vraag aan familieleden en kennissen of ze ook voor je willen sparen. Op deze wijze wordt het vrij eenvoudig om alle verschillende plaatjes bij elkaar te sparen.

Sparen en bewaren in het unieke HC Zevenbergen-verzamelalbum
Alle 416 sportplaatjes kunnen bewaard worden in het speciaal voor HC Zevenbergen ontworpen hockeyplaatjesverzamelalbum. Ieder individueel gefotografeerd lid krijgt een gratis verzamelalbum verstrekt!

Deze gratis albums kunnen op zaterdag 29 februari tussen 13:00 en 15:00 opgehaald worden bij Jumbo Zevenbergen. Zorg dat je het album op deze dag ophaalt, zodat je vliegend van start kan gaan met het sparen van alle plaatjes van HC Zevenbergen. Overige leden en geïnteresseerden kunnen het album aanschaffen bij Jumbo Zevenbergen.

Namens het bestuur van HC Zevenbergen en Jumbo Zevenbergen, veel spaarplezier toegewenst!

* exclusief tabak en emballage

21-2-2024 Nieuws Bijlage