Sponsor worden:

Waarom sponsoren?

* Hockey is de snelst groeiende teamsport in Nederland. Een sport voor het hele gezin met toenemende media aandacht.

* Sponsoring is een uitgelezen mogelijkheid om een bedrijf of merk onder de aandacht te brengen.

* Door middel van sponsoring kan op ongedwongen wijze uw netwerk uitgebreid worden.

De mogelijkheden: voor elke ambitie, voor elke portemonnee:

Jouw financiĆ«le bijdrage als sponsor is onmisbaar voor onze club. We investeren o.a. in onze (jeugd-)opleiding, begeleiding van trainers en coaches en de juiste materialen. Tegelijkertijd kijken we naar hoe we met jou een relatie kunnen opbouwen. Kunnen we een win-winsituatie halen uit onze samenwerking? Daar draait het om!

Wat levert het je op?

Samen met jou denken we graag na over een creatieve invulling van je sponsorbijdrage. Maar, wat levert het je op? Een aantal mogelijke voordelen:

• Je verhoogt de naamsbekendheid van je bedrijf
  • Je geeft invulling aan maatschappelijk verantwoord ondernemen
  • Je laat zien dat je lokaal betrokken bent
  • Je krijgt 'toegang' tot ruim 420 sportieve en betrokken leden; daar zit vast ook jouw doelgroep tussen!

Wilt u gewoon het team van uw kind sponsoren of uw eigen team? Dat kan natuurlijk ook. Neem wel altijd even contact op met de sponsorcommissie, aangezien de KNHB strikte regels voor sponsoring hanteert. Een van de leden van de sponsorcommissie neemt dan contact met u op.